1
Vraag
2
Reacties
TimdeBlaeij

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port forwarden met Ziggo wifibooster C7

Hi!,

Ik probeer te port-forwarden via een nogal ingewikkelde set-up en krijg dit niet helemaal voor elkaar.
Het ziet er als volgt uit:
Pc zit geconnect aan een Tp-link router. Tp-link router zit vervolgends vast aan een ziggo wifi booster C7 en deze zit vervolgens vast aan een connectbox.
Nu ben ik niet een expert op dit gebied, maar ik heb verzonnen dat elke router/modem de vorige router/pc moet forwarden. Dus de connectbox forward de wifibooster, die de Tp-link forward, die de pc forward. 
Wat het probleem is is dat ik nergens op de wifibooster kan vinden hoe ik moet forwarden. Ik kan nergens een optie vinden om ook maar iets met een Ip adress te doen.
 

Links kan ik nergens vinden waar ik dit in moet stellen.
Nog voor de duidelijkheid; ik heb deze wifibooster:
 

Mocht iemand weten hoe dit opgelost wordt, dan hoor ik het graag!

Gr,

Tim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

In de Connect box hoef je niets met het IP adres van de TP-Link, dat is er alleen maar om je instellingen te kunnen veranderen in de TP-Link.

Het modem geeft via je TP-Link de achterliggende apparaten rechtstreeks een IP adres en verbinding.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

De TP-Link C7 wifibooster is geen router, maar een Acces Point / switch met wifi en die geeft door wat hij van het modem krijgt en gebruikt geen poorten, die hoef je alleen in je modem/router in te stellen.

TimdeBlaeij
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus zou ik het ip van de wifibooster dan moeten skippen bij het portforwarden? Of moet ik zowel mijn Tp-link als de wifibooster forwarden in de connectbox?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

In de Connect box hoef je niets met het IP adres van de TP-Link, dat is er alleen maar om je instellingen te kunnen veranderen in de TP-Link.

Het modem geeft via je TP-Link de achterliggende apparaten rechtstreeks een IP adres en verbinding.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic