Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo
ik heb een hekopener met een wifi module, deze zit in het wifi netwerk. Nu moet deze via de TMT chow app communiceren en naar een server van tmt.
Voorheen werkte dit primo met kpn. Nu met Ziggo niet. Kan het zijn dat er een poort forward ingesteld moet worden in de ziggo router. Ip adres weet ik. Maar welke poort nummer moet ik gebruiken. Hoe werkt dit.
het poort nummer zou jij uit de handleiding van het apparaat moeten halen.
Daarna zou je in jouw modem een portforwarding moeten doen.
Maar dan is het wel belangrijk om te weten welk modem jij gebruikt.
hebben we het over deze app https://www.tmt-automation.com/pages.php?pa=chowapp
Port forwarding heeft alleen betrekking op inkomende verbindingen (WAN naar LAN). De hekopener moet een uitgaande verbinding opbouwen naar de server, welke intact moet blijven zodat de verzoeken vanuit de app via de server bij de hekopener aankomen.
Kun je aangeven wat er precies misgaat en/of welke foutmelding wordt getoond? Kun je de hekopener eventueel opnieuw installeren via de app, volgens deze instructies?
Kun je de eerste helft van je WAN IPv4-adres vermelden?
Hey @Ottie. Kunnen we je nog helpen? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...