mensfort Er is iets nog niet goed ingesteld op je ConnectBox.
Is erbij gezegd hoe lang het duurt alvorens de wijziging op je ConnectectBox terecht zal komen? Kan soms wel 48 uur duren.
Probeer eens een factory reset en kijk of er iets is veranderd.
Het moet goed komen, maak je daarover geen zorgen. Het verloopt alleen wat stroefjes.
Gebruik, als het probleem blijft, voor nieuw contact:
www.ziggo.nl/chat
Snelle response en 24/7 bereikbaar.
Voor de volledigheid, nog dit.
Ik ken twee problemen met Port Forwarding op de ConnectBox.
Begrijp van je dat het bij jou om
(1) gaat.
(1) Port Forwarding staat
niet in de menu's
Onder
Beveiliging bij
Geavanceerde instellingen, ontbreekt deze keuze.
Dan heb je IPv6 DS-Lite Firmware; daarbij kan Forwarding nu eenmaal niet.
Dat is bij jou het geval en je hebt al een overstap geregeld naar IPv4 Firmware om aan Forwarding te kunnen gaan doen, begrijp ik.
Het aardige van dit Topic is, dat blijkt, dat je ook een vervanging door IPv6 Dual Stack Firmware kunt krijgen, als je daarom vraagt. Dat lukt alleen als je in voormalig Ziggo gebied woont.
Dan behoud je IPv6 en je kunt daarnaast
ook Port Forwarden voor IPv4.
(2) Port Forwarding staat
wel in de menu's, maar je kunt geen Forwarding Regels toevoegen. De Button 'Voeg nieuwe regel toe' is grijs.
Niet van toepassing op jou, begrijp ik, maar ik zet dit er nog ff bij.
Dan moet Ziggo iets wijzigen in het Profiel van je ConnectBox, om het werkend te krijgen.
Het kan 48 uur duren alvorens die wijziging doorkomt, zag ik gisteren in een ander Topic.
Gr Han