1
Vraag
2
Reacties
Ynzos

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Port Forwarding op Connect box

Ik wil graag port forwarden op mijn connect box echter kan ik het tabje niet vinden tussen beveiliging. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik het wel kan gebruiken op mijn connect box.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ynzos
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt! Hartelijk dank en van het zelfde! Maak er een mooie jaarwisseling van!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dan staat je modem waarschijnlijk op Dual Stack Lite.

Een Ziggo moderator kan je modem op IPv4 only zetten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ynzos
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Top, Ik zal het even afwachten. Bedankt!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Ynzos en een warm welkom op de Community, 

Goed dat je met deze vraag aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik begrijp dat je niet de portforwarding optie te zien krijgt wanneer je inlogt op de routerinterface van het SmartWifi (Connectbox) modem. Dit komt omdat je modem op dit moment een IPV6 DS LIte profiel heeft. Ik heb gelijk een IPV4 Only modemprofiel aangevraagd zodat je binnen nu en uiterlijk 24 uur alsnog de geavanceerde routerfuncties (waaronder UPnP en Portforwarding) tot je beschikking hebt.  Laat je weten of het gelukt is?

 

Ynzos
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Top service en bedankt! Ik laat het zeker even weten.
Het beste,

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ynzos Fijn om te lezen! We wachten je terugkoppeling dan even af. Alvast hele fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2022 gewenst! 😉

Ynzos
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt! Hartelijk dank en van het zelfde! Maak er een mooie jaarwisseling van!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ynzos Top! Super dat het gelukt is, en graag gedaan. Ik ga er zeker een mooie jaarwisseling van maken. 😉

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic