Jessicaaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port-Forwarding niet in connectbox opties

Hallo,

Ik probeer voor een server te port-forwarden, echter deze optie staat niet in de instellingen lijst. Ik zie helaas alleen “IP en Portfiltering” staan.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5609Posts
  • 1352Oplossingen
  • 1812Likes


Hi @Jessicaaaa, een warm welkom op de Ziggo Community!

De reden waarom je deze optie niet ziet staan in de interface van je modem is dat je modem staat ingesteld op IPv6 DS Lite. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel van je modem wijzigen naar IPv4 Only. Dit heb ik bij deze gelijk voor je in werking gezet. Binnen 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als het modem opnieuw opstart, maar dit is gelijk het seintje dat de wijziging is verwerkt en jij de gewenste forwards kunt instellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55093Posts
  • 3590Oplossingen
  • 13109Likes

Een Ziggo moderator kan dit voor je instellen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5609Posts
  • 1352Oplossingen
  • 1812Likes


Hi @Jessicaaaa, een warm welkom op de Ziggo Community!

De reden waarom je deze optie niet ziet staan in de interface van je modem is dat je modem staat ingesteld op IPv6 DS Lite. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel van je modem wijzigen naar IPv4 Only. Dit heb ik bij deze gelijk voor je in werking gezet. Binnen 24 uur is dit verwerkt. Schrik niet als het modem opnieuw opstart, maar dit is gelijk het seintje dat de wijziging is verwerkt en jij de gewenste forwards kunt instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic