Ik had een werkende port forwarding op mijn Connectbox. Die bleek zomaar verdwenen te zijn. Opnieuw instellen lukt niet.
Commentaar: Router not Ready en Toegang gewijgerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al een keer het modem 30 seconden van de stroom gehad?
Zie je Port forward wel in de instellingen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al een keer het modem 30 seconden van de stroom gehad?
Zie je Port forward wel in de instellingen?
Heb ik aan zitten denken. Temeer omdat als ik ingelogd ben op Router deze foutmeldingen geeft, terwijl alles goed werkt. Zodra iedereen is uitgekeken op TV zal ik dat even doen.
Na reset alle instellingen weer zichtbaar. Opgelost. Bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.