De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik had een werkende port forwarding op mijn Connectbox. Die bleek zomaar verdwenen te zijn. Opnieuw instellen lukt niet.
Commentaar: Router not Ready en Toegang gewijgerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al een keer het modem 30 seconden van de stroom gehad?
Zie je Port forward wel in de instellingen?
Heb je al een keer het modem 30 seconden van de stroom gehad?
Zie je Port forward wel in de instellingen?
Heb ik aan zitten denken. Temeer omdat als ik ingelogd ben op Router deze foutmeldingen geeft, terwijl alles goed werkt. Zodra iedereen is uitgekeken op TV zal ik dat even doen.
Na reset alle instellingen weer zichtbaar. Opgelost. Bedankt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...