1
Vraag
2
Reacties
dutchpioneer

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Port Forward optie niet zichtbaar

Hallo technische mensen!

Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder helpt.

Maar, de vraag is als volgt:
Connection Box
Ik wil poorten openzetten, alleen zie ik die optie niet (zie foto's voor een beter idee). Hier en daar lees ik dat het met een firmware update opgelost kan worden en ook lees ik dat het vandaag de dag op een hele andere manier gaat. Hoe dan ook, ik wil een poort openen zodat ik inkomend verkeer kan ontvangen.

Groetjes!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16274Posts
  • 1045Oplossingen
  • 7160Likes

Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 19
Expert
  • 13165Posts
  • 2573Oplossingen
  • 5129Likes

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie de optie wel.

Steefb_0-1650280347941.png

 

dutchpioneer
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit is een plaatje van de community hoe het eruit zou moeten zien, eerste plaatje is hoe het er bij mij uitziet.

hiervandaan geplukt: https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...

En dan onder connect box

Verdere info over mijn connect box:
Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 4.01
Software versie : CH7465LG-NCIP-6.15.31p1-NOSH

En ik zie dus: 

dutchpioneer_0-1650280957358.jpeg

 

tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16274Posts
  • 1045Oplossingen
  • 7160Likes

Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

dutchpioneer
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dus, ik ga even achterover tot de medewerker zijn ding heeft gedaan? 😃

tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16274Posts
  • 1045Oplossingen
  • 7160Likes

Je kunt het ook door de klantenservice laten regelen.

dutchpioneer
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Die heb ik via de chat een bericht gedaan, hebben me hier naartoe gestuurd, wist niet wat een poort was.. :")

Ik kan nog wel een belletje doen! 

 

dutchpioneer
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gefikst, thanks voor de snelle hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic