Hallo technische mensen!
Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder helpt.
Maar, de vraag is als volgt:
Connection Box
Ik wil poorten openzetten, alleen zie ik die optie niet (zie foto's voor een beter idee). Hier en daar lees ik dat het met een firmware update opgelost kan worden en ook lees ik dat het vandaag de dag op een hele andere manier gaat. Hoe dan ook, ik wil een poort openen zodat ik inkomend verkeer kan ontvangen.
Groetjes!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie de optie wel.
Dit is een plaatje van de community hoe het eruit zou moeten zien, eerste plaatje is hoe het er bij mij uitziet.
hiervandaan geplukt: https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...
En dan onder connect box
Verdere info over mijn connect box:
Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 4.01
Software versie : CH7465LG-NCIP-6.15.31p1-NOSH
En ik zie dus:
Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Dus, ik ga even achterover tot de medewerker zijn ding heeft gedaan? 😃
Je kunt het ook door de klantenservice laten regelen.
Die heb ik via de chat een bericht gedaan, hebben me hier naartoe gestuurd, wist niet wat een poort was.. :")
Ik kan nog wel een belletje doen!
Gefikst, thanks voor de snelle hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.