Oke, wat heb ik gedaan... was vandaag niet zo gek laat thuis, dus..... en dan ( wat me niet los liet) weer naar boven knoeien met de instellingen, enz.. maar wat was nu de oplossing??? Nou, ik Heb @Karel deels zijn advies ten einde raad opgevolgd!!! Ten eerste, heb ik Programma live view van Axis verwijdert van de pc, daarna mijn webcam internet kabel los gekoppeld, ook de cam zelf stroomloos gemaakt, daarna naar beneden, mijn wifi smart modem van ziggo, ( zit onder het bakje een reset knop) een reset gegeven, daarna rustig afwachten, vervolgens had ik weer internet en wifi. Toen heb ik mijn cam, aangesloten aan de stroom, zonder internetkabel, die via een drukknopje een reset gegeven, cam lampjes 1 en al geflikker, daarna ging het laatste lampje uit, vervolgens internet kabels weer aangesloten aan de cam ( via poi ), toen de internetkabel op de switch aangesloten, om daarna via ( zie foto) kijken als hij het deed, en waarachtig, weer op 192.168.178.44 , toen dacht ik van , Huh?? weer hetzelfde?? .44 ?? maar goed, bleek dus ook via live view te doen! Maar toen het grote moment........ mobiele apparaten... haha... BAM !!! op de samsung tablet, inlog gegevens van de cam ingevuld en VOILA !!!!! beeld !!! kon het niet geloven, daarna de IPAd en iphone!! en beide Perfect beeld !! en 't mooie is ook eigenlijk, dat mijn internet ook spontaan op 1 of andere manier vlotter is. vreemd ... maar blij toe!
Bij deze wil ik @ Karel, @ Puppie, En @ Richard fantastisch bedanken voor jullie eeuwig geduld!!! man man man.... wat een toestanden haha.... Jongens jullie zijn Toppers !!!!!