Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
je wijzigde je reaktie, zag ik. Niettemin.........
Port Filtering gaat niet over Port Forwarding.
Hiermee zet je in de IPv6 Firewall poorten open voor een globaal IPv6 adres van een systeem in je netwerk. Idem bij Ful Dual Stack.
Dat wordt ten onrechte wel eens Port Forwarding genoemd.
Port Forwarding gaat over IPv4 en de NAT functie van een Router.
chrissie469 wrote:
bedankt voor alle info!
ben er net dus achtergekomen dat ik IPv6 DS-Lite heb.
dus dit moet ik dus om laten zetten naar IPv4 had ik begrepen en kon dat wel de goede poorten openzetten.
alleen kreeg ik dit met de vorige modem ook niet goed voorelkaar.
Francois83 wrote:chrissie469 wrote:inderdaad moet je de connectbox naar IPv4 laten zetten en de juiste poorten instellen
bedankt voor alle info!
dus dit moet ik dus om laten zetten naar IPv4 had ik begrepen en kon dat wel de goede poorten openzetten.
die ik eerder in de topic heb aangegeven
chrissie469 wrote:Francois83 wrote:chrissie469 wrote:inderdaad moet je de connectbox naar IPv4 laten zetten en de juiste poorten instellen
bedankt voor alle info!
die ik eerder in de topic heb aangegeven
heb nu ipv4 alleen kom ik er niet uit wat ik dan bij externe poorten moet invullen?
Edit:
Heb alles zo ingesteld als intern en extern hetzelfde en plex geeft aan dat verbinding buiten het netwerk mogelijk is 🙂
Iedereen bedankt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.