Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?
Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
M.Rink wrote:Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?
Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken.
Dat is nu weer vervelend…….
Om welke Nas ( merk en type nummer ) gaat het ?
Ronihd wrote:M.Rink wrote:Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?
Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?
M.Rink wrote:Ronihd wrote:M.Rink wrote:Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?
Dat mag……
Ik probeer om mensen te helpen als die hier een vraag komen stellen zoals jij doet.
Maar om een goed advies te kunnen geven is het handig om details te weten en op die manier kan je dan kijken ( ik dus ) of ik een oplossing kan aandragen.
Zelf heb ik een Synology Nas een DS 916 S , en als jij ook een Synology hebt kan ik er meer over zeggen omdat ik de Synology goed ken , andere merken niet maar dan is google je grote vriend
Ronihd wrote:M.Rink wrote:Ronihd wrote:M.Rink wrote:Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?
Dat mag……
Ik probeer om mensen te helpen als die hier een vraag komen stellen zoals jij doet.
Maar om een goed advies te kunnen geven is het handig om details te weten en op die manier kan je dan kijken ( ik dus ) of ik een oplossing kan aandragen.
Zelf heb ik een Synology Nas een DS 916 S , en als jij ook een Synology hebt kan ik er meer over zeggen omdat ik de Synology goed ken , andere merken niet maar dan is google je grote vriend
Bedankt voor je reactie!
Wij hebben een Synology DS212+
Het is van belang dat juiste instellingen in je nas zijn geconfigureerd , zie onderstaande screendumps ik heb wel mijn gegevens onleesbaar gemaakt.
( Je zal dit wel goed hebben staan maar voor de zekerheid )
Lees op de onderstaande link hoe je poorten openzet
Bedankt voor je reactie. We gaan dit bekijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.