1
Vraag
2
Reageer en help mee
M.Rink

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Poort openzetten voor NAS

Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?

Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken. 

7 Reacties 7
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
M.Rink wrote:

Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?

Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken. 

 

Dat is nu weer vervelend…….

Om welke Nas ( merk en type nummer ) gaat het ? 

M.Rink
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronihd wrote:
M.Rink wrote:

Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?

Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken. 

 

Dat is nu weer vervelend…….

Om welke Nas ( merk en type nummer ) gaat het ? 

Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
M.Rink wrote:
Ronihd wrote:
M.Rink wrote:

Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?

Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken. 

 

Dat is nu weer vervelend…….

Om welke Nas ( merk en type nummer ) gaat het ? 

Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?

 

Dat mag……

Ik probeer om mensen te helpen als die hier een vraag komen stellen zoals jij doet.

Maar om een goed advies te kunnen geven is het handig om details te weten en op die manier kan je dan kijken ( ik dus ) of ik een oplossing kan aandragen.

Zelf heb ik een Synology Nas een DS 916 S , en als jij ook een Synology hebt kan ik er meer over zeggen omdat ik de Synology goed ken , andere merken niet maar dan is google je grote vriend 

M.Rink
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronihd wrote:
M.Rink wrote:
Ronihd wrote:
M.Rink wrote:

Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?

Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een zeer ongeduldige niet-sympathieke medewerker gesproken. 

 

Dat is nu weer vervelend…….

Om welke Nas ( merk en type nummer ) gaat het ? 

Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?

 

Dat mag……

Ik probeer om mensen te helpen als die hier een vraag komen stellen zoals jij doet.

Maar om een goed advies te kunnen geven is het handig om details te weten en op die manier kan je dan kijken ( ik dus ) of ik een oplossing kan aandragen.

Zelf heb ik een Synology Nas een DS 916 S , en als jij ook een Synology hebt kan ik er meer over zeggen omdat ik de Synology goed ken , andere merken niet maar dan is google je grote vriend 

Bedankt voor je reactie!

Wij hebben een Synology DS212+

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@M.Rink 

Het is van belang dat juiste instellingen in je nas zijn geconfigureerd , zie onderstaande screendumps ik heb wel mijn gegevens onleesbaar gemaakt.

( Je zal dit wel goed hebben staan maar voor de zekerheid ) 

Lees op de onderstaande link hoe je poorten openzet 

https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-alles-over-port-forwarding-bij-...

 

 

​​​

 

M.Rink
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. We gaan dit bekijken.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hey @M.Rink en welkom op de Community van Ziggo!

Wat fijn dat @Ronihd zijn kennis al met je heeft gedeeld, we zien graag je reactie weer verschijnen als het is gelukt (of juist niet) 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic