1
Vraag
2
Reacties
Grootte

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Poort forwarding - profiel aanpassen

Ziggo,

AUB mijn profiel aanpassen zodat ik, "in" mijn router, bij poort-forwarding,  op "voeg nieuwe regel toe" kan klikken.

Bvd, Frank.

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34867Posts
  • 2568Oplossingen
  • 17534Likes

Als je al toegang hebt tot de port forwarding-pagina, dan is er voor Ziggo niets aan te passen aan het profiel.

Zijn er via UPnP (automatisch) aangemaakte regels aanwezig? Zo ja, schakel dan UPnP uit om deze te verwijderen, daarna zou je dan zelf een nieuwe regel moeten kunnen toevoegen.

Grootte
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jouw reactie. Ik kan nog steeds geen regels toevoegen. Het biedt geen soelaas om bij UPnP een vinkje bij uitgeschakeld te plaatsen.

Ziggo, nogmaals, schakel aub mijn knop "voeg nieuwe regel toe" in. Pas mijn profiel aan, of ik weet niet wat er voor nog is, maar doe iets.

Bvd, Frank

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34867Posts
  • 2568Oplossingen
  • 17534Likes

Zijn er nu nog (handmatig aangemaakte) regels aanwezig?

Zo ja, dan is waarschijnlijk de limiet voor het aantal regels bereikt en moeten een of meerdere regels worden verwijderd worden, alvorens nieuwe aangemaakt kunnen worden. Zo nee, start dan de modemrouter opnieuw op (kan vanuit de webinterface) en probeer het daarna nog eens.

Grootte
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er zijn helemaal geen handmatig aangemaakte regels. Er is nog nooit een nieuwe regel toegevoegd. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

Heb je UPnP al definitief uitgezet en de Instellingen opslaan aangeklikt?

Zo nee, is dat de 1e stap.

Hierna je modem een keer 30 seconden van de stroom halen, wil de boel wel eens op gang brengen.

Grootte
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

UPnP is definitief uit, instellingen opgeslagen.
Vanavond zal ik de modem tijdelijk spanningsloos maken.

Mvg, Frank Groenland

Grootte
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan nog steeds niet klikken op "voeg nieuwe regel toe".

Kan iemand mij helpen?

@Bert

@Francois83 

@Dave 

@Teun 

@bburgg 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34867Posts
  • 2568Oplossingen
  • 17534Likes

Ik zou fabrieksinstellingen terugzetten proberen als volgende stap.

Grootte
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De fabrieksinstellingen zijn nooit aangepast, wat kan terugzetten dan voor zin hebben.

Steefb

Level 20
  • 16876Posts
  • 3091Oplossingen
  • 8022Likes

@Grootte  schreef:

De fabrieksinstellingen zijn nooit aangepast, wat kan terugzetten dan voor zin hebben.

Fabrieksinstellingen aanpassen zorgt voor een volledige reset van de router, het is niet dat alleen dat alle instellingen teruggezet worden, maar ook dat alle code ververst word. Dus ook een zogenaamd ''omgevallen bitje'' wordt dan hersteld.