1
Vraag
2
Reacties
SjoerdRB

Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Poort forwarding - Kan niet downloaden via M4 TP-link

Goedemiddag,

sinds gistermiddag mijn drie M4  TP-Link vervangen door drie dezelfde vanwege wijziging abbo. Sinds die tijd kan ik niet meer downloaden [wat voorheen soepeltjes ging]. Ik heb [net als voorheen] geen bridge-modus ingesteld. Ws raad je het al: ik kan nu niet meer met wifi downloaden. Als ik forum nakijk doe ik, m.i. :), hetzelfde: dezelfde actieve poort 4x open zetten. UDP/TCP + vervolgens ingeschakeld. Het IP-adres is ... .10. Zie beide bijgevoegde voorbeelden.

Wat doe ik niet goed? Alvast dank!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61549Posts
  • 4199Oplossingen
  • 15676Likes

Ik begrijp port forward en downloaden via wifi niet.

Hier staat geen portforward ingesteld en ik kan alles downloaden via wifi.

Heb je de Deco's via deze stappen geïnstalleerd?

Volg letterlijk alles stappen: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland

Bekijk in context

SjoerdRB
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En dit heeft idd geholpen - stap 10 en verder deed 't 'm! Dank jullie wel. Kudos!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19350Posts
  • 886Oplossingen
  • 5552Likes

@SjoerdRB 

Misschien lees ik verkeerd maar je hebt de TP Link Deco M4 vervangen voor nieuwe of heb je Smart Wifi Pods gekregen ( 6 hoekige) Want bij de Smart Wifi Pods dien je het wifi via je Modem te gebruiken en bij de TP-Link Deco M4 gebruik je de Wifi in je Deco's en niet je modem. Maar Poort Forwarden doe je wel via het modem en niet via je Deco's.

SjoerdRB
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dave, ik heb nieuwe TP Link Deco M4 ontvangen en omgeruild met de oude M4's; ik heb geen Wifi Pods.

SjoerdRB
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ben nu even aan het stoeien met de TP-Link App 😀

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61549Posts
  • 4199Oplossingen
  • 15676Likes

Ik begrijp port forward en downloaden via wifi niet.

Hier staat geen portforward ingesteld en ik kan alles downloaden via wifi.

Heb je de Deco's via deze stappen geïnstalleerd?

Volg letterlijk alles stappen: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland

SjoerdRB
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Volgens gebruiksaanwijzing Ziggo ging app boven papier, als dat anders was. Dat ook aangehouden. Stap 10 en verder kwam er niet in voor, dus dat ga ik straks even doen. Dank btw voor je antwoord. 

SjoerdRB
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En dit heeft idd geholpen - stap 10 en verder deed 't 'm! Dank jullie wel. Kudos!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic