1
Vraag
2
Reacties
Prippie

Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Poort-Forwarding onmogelijk.

Ik krijg al sinds een enkele weken mijn Poort-forwarding niet meer werkend......het heeft altijd goed gewerkt, maar nadat Ziggo de snelheid heeft verhoogt werkt het niet meer.

Ik krijg wel contact met mijn Toon Thermostaat via het interne ip adres 192.168.178.xx en poort 80

Maar als ik het ip adres invoer wat door Ziggo is toegewezen krijg ik geen verbinding met de Toon als ik bv buitenshuis ben.

Ik heb al diverse malen mijn Wifi modem een reset gegeven en de Toon ook en niets helpt.

Ja, Poort Forwarding is goed ingevoerd en ingesteld in het modem........misschien dat iemand van Ziggo een kans kijken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Prippie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is reeds opgelost, eerst werkte het met Lokale begin en eindpoort poort nr 5900.

Ik kreeg en berichtje dat ik de Lokale begin en eindpoort poort 80 moest gebruiken...

De externe eind en begin poort 12xxx is nog steeds hetzelfde en het werkt weer prima.

Alleen vreemd dat poort 5900 niet meer werkt, maakt ook niet meer uit, het werkt weer prima. 👍

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66723Posts
  • 4686Oplossingen
  • 18457Likes

Heeft je modem geen nieuw IP adres gehad? What Is My IP? Quickly See My IP Address

Prippie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ook dat ip adres is nog hetzelfde....dus daar ligt de fout ook helaas niet.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66723Posts
  • 4686Oplossingen
  • 18457Likes

Helaas ken ik de Toon niet.

Hoop dat er snel iemand langskomt die hier meer van weet.

Marinus

Level 11
Expert
  • 595Posts
  • 24Oplossingen
  • 230Likes

@Prippie 

Eventuele andere portforwardingregels werken wel?

Valt het adres 192.168.178.xxx wel binnen de DHCP-reeks?

Prippie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is reeds opgelost, eerst werkte het met Lokale begin en eindpoort poort nr 5900.

Ik kreeg en berichtje dat ik de Lokale begin en eindpoort poort 80 moest gebruiken...

De externe eind en begin poort 12xxx is nog steeds hetzelfde en het werkt weer prima.

Alleen vreemd dat poort 5900 niet meer werkt, maakt ook niet meer uit, het werkt weer prima. 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic