Goedenavond,
Ik probeer mijn camera toegankelijk te krijgen op het internet. Ik heb mijn poort 34567 TCP al opengezet dmv port forwarding, echter werkt dit niet. De firewall in het Ziggo modem heb ik ook al even uitgezet, helaas.
Is dit een bekend probleem met de Connectbox Giga? Ik had hiervoor het middelste pakket van Ziggo en een ander modem, hierin ging het zonder problemen.
Alvast bedankt.
Mvg, Bart Mooibroek
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Bert,
Bedankt voor jouw reactie. Ik heb het inmiddels opgelost. Ik had nog de oude gateway van mijn vorige modem in de camera staan 🙈
Na het aanpassen van de default gateway 192.168.178.1 werkt het.
Fijne avond.
Mvg, Bart
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Weet je zeker dat de camera poort 34567 gebruikt? Want dat is een vreemde poort voor camera's.
Welk merk en model is de camera?
Port forwarding werkt prima met de Connectbox Giga.
Hoi Bert,
Bedankt voor jouw reactie. Ik heb het inmiddels opgelost. Ik had nog de oude gateway van mijn vorige modem in de camera staan 🙈
Na het aanpassen van de default gateway 192.168.178.1 werkt het.
Fijne avond.
Mvg, Bart
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.