Ik kan 2 applicaties niet bereiken die benaderd moeten worden op poort 2222. Staat deze poort dicht op het ziggo modem. Als ik nl de applicatie benader via bv een hotspot verbinding met mijn mobiele telefoon dan is de applicatie wel bereikbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is je IP niet gewoon geblokkeerd in DirectAdmin? Poort 2222 heeft hier altijd goed gewerkt.
Ik heb geen idee, enig idee hoe ik daar achter kom?
Heb je DirectAdmin zelf in beheer (als in serverbeheer / admin / root) of huur je hosting bij een partij die DirectAdmin gebruikt?
Wat zie je als je DirectAdmin probeert te openen?
Wij (tennisvereniging) maken gebruik van een Applicatie die ons voor onze mailsettings naar het pakket directadmin stuurt.
Voor nu ga ik eerst eens met de leverancier contact opnemen om uit te vragen of zij iets met een instelling gedaan hebben.
Hi @Roni! Heb je nog een oplossing kunnen vinden voor de applicaties die je niet kon bereiken? 😮
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.