Mijn smart pods hebben geen barcode maar een qr code. En het nummer van de pods kan ik niet met de hand invoeren
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Astrid65 schreef:
Ik heb de super pods
Die werken alleen via de Plume app (de Homepass app. (van Plume zelf) en niet samen met een Connect box en de SmartWifi app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb meegedaan aan de pilot. Het schijnt dat deze niet gekoppeld kunnen worden. Jammer
@Astrid65 Met welke pilot heb je meegedaan?
Met de pilot van een half jaar geleden met de Super pods of die zojuist is beëindigd met SmartWifi pods?
De Super pods werken niet samen met het modem en de SmartWifi app, daar kun je de Plume app voor blijven gebruiken.
De SmartWifi pods met de test app, die zojuist is afgelopen, hebben gelijk verbinding met de SmartWifi app.
Ik heb de super pods
@Astrid65 schreef:
Ik heb de super pods
Die werken alleen via de Plume app (de Homepass app. (van Plume zelf) en niet samen met een Connect box en de SmartWifi app.
De plume app heb ik. Maar dacht dat de ziggo ap ook met deze pods werkte. Verder geen vragen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.