Vraag
Reacties
Oplossing
Astrid65
Level 3

Pods toevoegen in ziggo smart wifi lukt niet.

Mijn smart pods hebben geen barcode maar een qr code. En het nummer van de pods kan ik niet met de hand invoeren

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Astrid65  schreef:

Ik heb de super pods


Die werken alleen via de Plume app (de Homepass app. (van Plume zelf)  en niet samen met een Connect box en de SmartWifi app.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Astrid65
Level 3
Topicstarter

Screenshot_20210826-121541_SmartWifi.jpg

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hopelijk ben je er inmiddels uitgekomen @Astrid65! Als je het niet voor elkaar krijgt dan wil ik je vragen om ze volgens deze stappen handmatig toe te voegen aan de app. 

0 Kudos
Astrid65
Level 3
Topicstarter

Ik heb meegedaan aan de pilot. Het schijnt dat deze niet gekoppeld kunnen worden. Jammer

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Astrid65 Met welke pilot heb je meegedaan?

 

Met de pilot van een half jaar geleden met de Super pods of die zojuist is beëindigd met SmartWifi pods?

 

De Super pods werken niet samen met het modem en de SmartWifi app, daar kun je de Plume app voor blijven gebruiken.

 

De SmartWifi pods met de test app, die zojuist is afgelopen, hebben gelijk verbinding met de SmartWifi app.

0 Kudos
Astrid65
Level 3
Topicstarter

Ik heb de super pods

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Astrid65  schreef:

Ik heb de super pods


Die werken alleen via de Plume app (de Homepass app. (van Plume zelf)  en niet samen met een Connect box en de SmartWifi app.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Astrid65 kan je iets met de tips van @Bert? Laat je het ons weten? 🙂

0 Kudos
Astrid65
Level 3
Topicstarter

De plume app heb ik. Maar dacht dat de ziggo ap ook met deze pods werkte. Verder geen vragen