Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag, ik zie hier veel vragen over pods die reeds ergens in gebruik zijn. Ook ik heb dat probleem. Ik en de vorige eigenaar hebben geprobeerd ze op het account, van de vorige eigenaar, te verwijderen. Maar dat lukt niet. Kan iemand mij hier helpen in contact te komen met de juiste persoon om deze pods weer gebruiksklaar te maken? Alvast bedankt! Laura
Opgelost! Ga naar oplossing.
Duidelijk verhaal! Ik zorg ervoor dat de Pods omgezet worden zodat je ze kunt toevoegen aan de app. Je krijgt een sms hierover als het gelukt is :-)! Fijne dag verder.
Een Ziggo moderator kan kijken of dit pods in bruikleen zijn of niet.
Zijn ze in bruikleen, dan kunnen ze niet ontkoppeld worden van het modem van diegene die ze in bruikleen heeft aangeschaft.
Heeft de vorige eigenaar ze gekocht, dan kunnen ze wel ontkoppeld worden van het modem van de vorige eigenaar.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Bedankt voor je reactie!!!! Ik moet dus gewoon even wachten tot er een ziggo medewerker voorbij komt. Dat kan ik :-). Prettig weekend!!
@Laurahuis Welkom op de Community! Een langverwachte moderator is hier dan ;-)! Nu ben ik benieuwd welke serienummer(s) jij precies thuis hebt. Wil je deze serienummers in een privébericht met me delen? Dan check ik even hoe en wat. Alvast bedankt!
Even kijken hoe ik een pb stuur. Maar hij komt eraan.
Als het goed is is het privé bericht verstuurd.
Hej @Laurahuis, super dat je de serienummers in een privé bericht hebt gestuurd. Nu zie ik andere Pods onder je account staan dan die je doorstuurt. Wat is precies de bedoeling van de Pods die je hebt doorgestuurd? Zoals @Bert al aangeeft, als dit Pods in bruikleen zijn, kunnen die niet worden omgezet naar jouw account. Zijn het gekochte Pods die je overneemt? Dan kan het wel.
Laat je het me weten?
Beste carolien, Het zijn gekochte pods die ik graag op mijn account erbij zou hebben. Mvg laura
Duidelijk verhaal! Ik zorg ervoor dat de Pods omgezet worden zodat je ze kunt toevoegen aan de app. Je krijgt een sms hierover als het gelukt is :-)! Fijne dag verder.
Dat is super fijn!!!! Alvast bedankt!! Jij ook een fijne dag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.