Laurahuis

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Pods reeds in gebruik

Screenshot_20220331-130055_SmartWifi.jpg

Goedendag, ik zie hier veel vragen over pods die reeds ergens in gebruik zijn. Ook ik heb dat probleem. Ik en de vorige eigenaar hebben geprobeerd ze op het account, van de vorige eigenaar, te verwijderen. Maar dat lukt niet. Kan iemand mij hier helpen in contact te komen met de juiste persoon om deze pods weer gebruiksklaar te maken? Alvast bedankt! Laura

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Duidelijk verhaal! Ik zorg ervoor dat de Pods omgezet worden zodat je ze kunt toevoegen aan de app. Je krijgt een sms hierover als het gelukt is :-)! Fijne dag verder. 

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @MirandaBOZ , begrijpelijk dat je graag de pods op je eigen naam wilt hebben. Jammer dat de verkopende partij niet hierin meewerkt.
 

Deze pods staat bij mij in de administratie geregistreerd als huur apparatuur. Dus die kan ik niet omzetten voor je. Huur appratuur zijn aan het account gekoppeld en kunnen niet onderling verruild worden.

Bekijk in context

25 Reacties 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan kijken of dit pods in bruikleen zijn of niet.

Zijn ze in bruikleen, dan kunnen ze niet ontkoppeld worden van het modem van diegene die ze in bruikleen heeft aangeschaft.

Heeft de vorige eigenaar ze gekocht, dan kunnen ze wel ontkoppeld worden van het modem van de vorige eigenaar.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Laurahuis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je reactie!!!! Ik moet dus gewoon even wachten tot er een ziggo medewerker voorbij komt. Dat kan ik :-). Prettig weekend!! 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Laurahuis Welkom op de Community! Een langverwachte moderator is hier dan ;-)! Nu ben ik benieuwd welke serienummer(s) jij precies thuis hebt. Wil je deze serienummers in een privébericht met me delen? Dan check ik even hoe en wat. Alvast bedankt!

Laurahuis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Even kijken hoe ik een pb stuur. Maar hij komt eraan. 

Laurahuis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Als het goed is is het privé bericht verstuurd. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @Laurahuis, super dat je de serienummers in een privé bericht hebt gestuurd. Nu zie ik andere Pods onder je account staan dan die je doorstuurt. Wat is precies de bedoeling van de Pods die je hebt doorgestuurd? Zoals @Bert al aangeeft, als dit Pods in bruikleen zijn, kunnen die niet worden omgezet naar jouw account. Zijn het gekochte Pods die je overneemt? Dan kan het wel. 

Laat je het me weten? 

Laurahuis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste carolien, Het zijn gekochte pods die ik graag op mijn account erbij zou hebben. Mvg laura

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Duidelijk verhaal! Ik zorg ervoor dat de Pods omgezet worden zodat je ze kunt toevoegen aan de app. Je krijgt een sms hierover als het gelukt is :-)! Fijne dag verder. 

Laurahuis
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat is super fijn!!!! Alvast bedankt!! Jij ook een fijne dag! 

MirandaBOZ

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen. Hier helaas zelfde probleem. 3 wifipods op marktplaats gekocht. Heb aan de oude eigenaar gevraagd of hij ze wil ontkoppelen, maar na de verkoop helaas nergens meer reactie op. Kunnen jullie hiermee helpen? Alvast bedankt! 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@MirandaBOZ klinkt inderdaad als eenzelfde verhaal. SmartWifi Pods worden gekocht op Marktplaats en de verkoper zegt: “bekijk het maar!”

Heb je dit topic al gelezen?

MirandaBOZ

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Wim. Die had ik nog niet gelezen. Ik maak voor het eerst gebruik van de community. Uit jouw bericht maak ik op dat ik het beste een bericht naar een moderator kan sturen. Hoe kan ik een bericht rechtstreeks naar een moderator sturen?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @MirandaBOZ 

Wat je kunt doen is de serienummers van de pods tussen haakjes achter je postcode zetten. Een moderator kan dan je gegevens inzien en bekijken of deze pods door de verkoper gehuurd of gekocht zijn. 

MirandaBOZ

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, heb ik gedaan. Maar even afwachten tot er iemand reageert dan? 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @MirandaBOZ 

Dat lijkt me een strak plan: geduld. 🤓

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Als ze gehuurd zijn kan je het wel schudden. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @MirandaBOZ , begrijpelijk dat je graag de pods op je eigen naam wilt hebben. Jammer dat de verkopende partij niet hierin meewerkt.
 

Deze pods staat bij mij in de administratie geregistreerd als huur apparatuur. Dus die kan ik niet omzetten voor je. Huur appratuur zijn aan het account gekoppeld en kunnen niet onderling verruild worden.

MirandaBOZ

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oh dat is balen zeg. Genept dus. Weggooien de enige optie dan?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@MirandaBOZ het lijkt er inderdaad op dat de verkoper je gestolen spullen heeft verkocht. Dat is denk ik ook de reden dat je geen antwoord van de verkoper krijgt.

Je kunt via Marktplaats proberen een klacht in te dienen omdat de verkoper gestolen spullen verkoopt, maar ik weet niet of dit veel uithaalt.

En in elk ander geval kun niets met die pods.

Uitgelicht topic