Beste meneer/mevrouw,
Sinds gisteren heb ik mijn ziggo aansluiting geinstalleerd zonder problemen. Nu wil ik de pods installeren middels de smart wifi app op android. Zodra ik inlog op de app krijg ik het bericht:
'Alleen privegebruikers'. We hebben je een tijdje niet gezien. Sorry, maar je hebt geen toegang meer tot de SmartWifi app. je account is inactief of bestaat niet meer. Neem contact op... etc etc.
Wat doe ik verkeerd? Kunt u mij helpen?
Mvg,
Niels
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi app.
Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je wel een actief Ziggo account?
Dan op je telefoon via je webbrowser eerst inloggen op je modem, en vervolgens je app openen.
Succes,
Bam
Is het al gelukt?
Zo nee, is de foutmelding met nieuwe Mijn Ziggo inlog gegevens of met oude van een eerder abonnement?
Beste Bert,
Ik heb in het verleden inderdaad ook een abonnement gehad, maar het email adres dat ik gebruik is volgens mij hetzelfde als toen.
Mvg,
Niels
Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi app.
Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?
Veel dank Bert!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.