1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Bruticus81

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Pods - "Alleen privegebruikers" bij installatie

Beste meneer/mevrouw,

 

Sinds gisteren heb ik mijn ziggo aansluiting geinstalleerd zonder problemen. Nu wil ik de pods installeren middels de smart wifi app op android. Zodra ik inlog op de app krijg ik het bericht:

 

'Alleen privegebruikers'. We hebben je een tijdje niet gezien. Sorry, maar je hebt geen toegang meer tot de SmartWifi app. je account is inactief of bestaat niet meer. Neem contact op... etc etc.

 

Wat doe ik verkeerd? Kunt u mij helpen?

 

Mvg,

 

Niels 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi  app.

Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 218Likes

@Bruticus81 ,

 

Heb je wel een actief Ziggo account?

Dan op je telefoon via je webbrowser eerst inloggen op je modem, en vervolgens je app openen.

 

 

Succes,

 

Bam

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

Is het al gelukt?

Zo nee, is de foutmelding met nieuwe Mijn Ziggo inlog gegevens of met oude van een eerder abonnement?

Bruticus81
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Bert,

 

Ik heb in het verleden inderdaad ook een abonnement gehad, maar het email adres dat ik gebruik is volgens mij hetzelfde als toen. 

 

Mvg,

 

Niels

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi  app.

Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?

Bruticus81
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Veel dank Bert!