Zou graag de wifi pods opzeggen wie kan me helpen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @MJA martin, welkom hier!
Daar was ik al om je te helpen bij het opzeggen van jouw SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos in de bus waarin je de SmartWifi Pod kosteloos naar ons kan retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er komt een Ziggo moderator langs hier, die je gaat vertellen hoe dit verder behandeld moet worden. Even geduld, en het wordt geregeld.
Djw cool1946 dan wacht ik rustig af
Hi @MJA martin, welkom hier!
Daar was ik al om je te helpen bij het opzeggen van jouw SmartWifi Pod. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos in de bus waarin je de SmartWifi Pod kosteloos naar ons kan retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren.
Morgen Cecilia hartelijk dank voor de snelle hulp.
Het is jammer dat je dit in mijn ziggo niet kunt regelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.