Vraag
Reacties
Oplossing
mgoudapp
Level 5

Pods blokkeren instellingen modem

Vanochtend een nieuwe sagem modem geïnstalleerd. Daar achter heb ik mijn eigen AP.

Om de ap goed te willen functioneren moet ik de WiFi van sagem modem uitschakelen.

Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval. Ziggo helpdesk deze laten verwijderen en nu 24 uur wachten om de WiFi uit te kunnen zetten.

Anderen hier ervaring mee?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."

 

Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."

 

Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.

0 Kudos
mgoudapp
Level 5
Topicstarter

Gelukt👍