Vanochtend een nieuwe sagem modem geïnstalleerd. Daar achter heb ik mijn eigen AP.
Om de ap goed te willen functioneren moet ik de WiFi van sagem modem uitschakelen.
Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval. Ziggo helpdesk deze laten verwijderen en nu 24 uur wachten om de WiFi uit te kunnen zetten.
Anderen hier ervaring mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."
Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."
Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.
Gelukt👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.