1
Vraag
2
Reacties
mgoudapp

Level 5
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Pods blokkeren instellingen modem

Vanochtend een nieuwe sagem modem geïnstalleerd. Daar achter heb ik mijn eigen AP.

Om de ap goed te willen functioneren moet ik de WiFi van sagem modem uitschakelen.

Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval. Ziggo helpdesk deze laten verwijderen en nu 24 uur wachten om de WiFi uit te kunnen zetten.

Anderen hier ervaring mee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72594Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20804Likes

"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."

 

Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72594Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20804Likes

"Nu blijkt deze optie bevroren ivm de aanwezigheid van pods, is niets het geval."

 

Log in op je modem SmartWifi modem en in Draadloos de SmartWifi optimalisatie uit en sla op, hierna kun je op die pagina van je modem de wifi uitzetten en opslaan.

mgoudapp
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Gelukt👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic