1
Vraag
2
Reacties
Lisagiuliabrand

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pods annuleren

Hoi, ik wil graag mijn pods annuleren en terug sturen maar heb geen idee hoe dit moet. Kan dit via deze weg geannuleerd worden? Groet, Lisa

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8142Posts
  • 2405Oplossingen
  • 3999Likes

Hi @Lisagiuliabrand
Een warm welkom hier!

Het is via deze weg zeker mogelijk om de SmartWifi Pods voor je op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6477Posts
  • 239Oplossingen
  • 5045Likes

Dag @Lisagiuliabrand 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. Waarschijnlijk komt er morgen een moderator langs in dit topic om u een retourdoos te sturen en uw SmartWifi Pods te annuleren.

.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8142Posts
  • 2405Oplossingen
  • 3999Likes

Hi @Lisagiuliabrand
Een warm welkom hier!

Het is via deze weg zeker mogelijk om de SmartWifi Pods voor je op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic