1
Vraag
2
Reacties
Johnutr

Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Pod installeren wil mijn twee kanalen dezelfde naam geven

Ik wil een wifi pod installeren, eerste wat de app wil gaan doen is mijn twee kanalen dezelfde naam geven. Ik heb namelijk een 2,4  en 5 g 2,4 heet naam zonder toevoeging 5 g heet naam 5 G.

ik heb nog een oude laptop en een camera die kunnen alleen met 2,4 werken. Als de app beide kanalen dezelfde naam geeft blijft alles dan gewoon werken. Ik weet dat mijn laptop en camera naam 5 G niet ziet. Mijn telefoon ziet beide kanalen. Hoe zorg ik er voor dat mijn telefoon wel op het snellere 5 G komt

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De pod werkt met SmartWifi en geeft de apparaten de 2,4 of 5 GHz die het nodig heeft.

 

De pod werkt alleen met SmartWifi aan en daarbij moeten de namen hetzelfde zijn.

Zo werkt het mesh systeem, daar is geen andere mogelijkheid.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Johnutr Ik heb hier meerdere 2,4 en 5 GHz apparaten en die werken prima samen met de pods.

Eerder was er altijd wel wat met wifiboosters en 2,4 en 5 GHz, maar met de pods in 6 maanden geen enkel verbindingsprobleem tegengekomen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De pod werkt met SmartWifi en geeft de apparaten de 2,4 of 5 GHz die het nodig heeft.

 

De pod werkt alleen met SmartWifi aan en daarbij moeten de namen hetzelfde zijn.

Zo werkt het mesh systeem, daar is geen andere mogelijkheid.

Johnutr
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt dus ik begrijp ik hoef geen problemen te verwachten

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Johnutr Ik heb hier meerdere 2,4 en 5 GHz apparaten en die werken prima samen met de pods.

Eerder was er altijd wel wat met wifiboosters en 2,4 en 5 GHz, maar met de pods in 6 maanden geen enkel verbindingsprobleem tegengekomen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic