1
Vraag
2
Reacties
Ed1950Ward

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Plug-in voor Hikvision ?

Ik wil mijn NVR op afstand bekijken.

alles staat n.m.m. oké ingesteld.

maar lukt niet.

de App blijft vragen om een Plug-in die ik bij mijn provider (ziggo) moet laten wijzigen🙄

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Guido64

Level 15
Expert
  • 1265Posts
  • 54Oplossingen
  • 593Likes

Ik heb ook Hikvision camera's maar een plugin van ziggo is mij ook niet bekend.

Misschien bedoel je de browser plugin die kan je in de web omgeving van je camera en/of NVR vinden.

 

Guido64_0-1677263331597.png

 

Bekijk in context

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoihoi,

excuses voor mijn late reactie eerst en dank voor jullie meedenken met mij om het probleem opgelost te krijgen.

inmiddels werken mijn camera’s ook buitenshuis weer.

Ik denk, maar dat is omdat ik alleen dat heb gewijzigd in mijn NVR, dat het serveradres van Hik-Connect niet correct meer was.

Dat was; Litedev.Hilookview.com

en is nu ong. gelijk aan het oude maar dan met EU erin.

Dat vond ik op de site van Hikvision als oplossing en het werkt nu.

Opgelost dus en weer rustig slapen.

Dank allemaal voor jullie steun 👍🏻

Bekijk in context

11 Reacties 11
efok

Level 17
Expert
  • 3869Posts
  • 215Oplossingen
  • 1482Likes

Plug-in bij Ziggo? Ik denk dat je dat niet goed hebt begrepen. Welke melding krijg je?

Guido64

Level 15
Expert
  • 1265Posts
  • 54Oplossingen
  • 593Likes

Ik heb ook Hikvision camera's maar een plugin van ziggo is mij ook niet bekend.

Misschien bedoel je de browser plugin die kan je in de web omgeving van je camera en/of NVR vinden.

 

Guido64_0-1677263331597.png

 

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

hoihoi efok,

Als ik thuis mijn camera’s bekijk werkt dat prima, er staat wel al bij vermeld dat het een lokaal apparaat betreft.

Met 4G krijg ik de melding “ neem contact op met uw provider om het verbindingstype te laten wijzigen 🙄

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoihoi Guido,

Bij mij komt, bij gebruik met 4G  de melding “ geen plug-in”

lokaal werkt het prima.

ik heb mijn NVR een vast ip adres gegeven en ook portforwarding ingesteld 

Het heeft ook altijd gewerkt maar ik krijg ze nu niet meer online.

in de NVR staan ze wel als online 🙄

Maar vanaf het net benaderen lukt met geen mogelijkheid.

in de app. staat er ook bij dat het om een lokaal apparaat gaat??

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16602Posts
  • 713Oplossingen
  • 5387Likes

Uwilt dus van buitenaf via een data verbinding toegang tot uw camera's?

 

Het enige wat aan de Ziggo zijde kan meespelen is de ipv4/IPv6 implementatie en het in stellen van de juiste toegang van buitenaf.

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

In de Hv app. staat bij de preview “lokaal apparaat “ als ik daar op klik komt er een adviesbalk met de tekst “neem contact op met uw provider om het apparaat-verbindingstype te laten wijzigen voor op afstand bekijken 🫣🙄

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

A6D4AD99-4B08-4415-8691-221D3D2EA76F.jpeg

puppie

Level 16
Expert
  • 2111Posts
  • 55Oplossingen
  • 874Likes

Ik zie dat je de opmerking van @Guido64  hebt aangemerkt als oplossing.

Mag ik er dan vanuit gaan dat het probleem niet meer speelt?

Guido64

Level 15
Expert
  • 1265Posts
  • 54Oplossingen
  • 593Likes

Ik begrijp het ook niet zo goed hij heeft mijn reactie nu als antwoord aangemerkt inderdaad misschien een vergissing.

Beste @Ed1950Ward als het probleem nog niet opgelost mocht zijn laat ons dan eens weten om welk 4G apparaat het gaat dat u gebruikt en welke app u daarop gebruikt om met de camera's te werken.

 

Als het altijd gewerkt heeft met de router instellingen (port forwarding) dan zou daar niets mis mee moeten zijn misschien de instellingen in uw app niet goed zijn. In de app van uw mobiele telefoon moet u uw publieke ip adres van thuis invullen in de app op uw mobiele telefoon dus niet het lokaal ip adres want de naam zegt het al dat zijn ip adressen die worden niet op internet gerouteerd.

Wat uw publieke ip adres thuis is kunt u vanaf een toestel bij u thuis testen door naar deze link te gaan: https://www.whatismyip.com/

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Oké dank voor je RE 👍🏻

Heb het externe ip adres nu in de app gezet, lokaal veranderd er niks, ga testen of ik nu van buitenaf mijn NVR kan benaderen.

groetjes en leuk weekend 🙋🏻

Ed1950Ward
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoihoi,

excuses voor mijn late reactie eerst en dank voor jullie meedenken met mij om het probleem opgelost te krijgen.

inmiddels werken mijn camera’s ook buitenshuis weer.

Ik denk, maar dat is omdat ik alleen dat heb gewijzigd in mijn NVR, dat het serveradres van Hik-Connect niet correct meer was.

Dat was; Litedev.Hilookview.com

en is nu ong. gelijk aan het oude maar dan met EU erin.

Dat vond ik op de site van Hikvision als oplossing en het werkt nu.

Opgelost dus en weer rustig slapen.

Dank allemaal voor jullie steun 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic