Opgelost! Ga naar oplossing.
ravaoo wrote:DennyW wrote:Daar moet ik even een geschikt moment voor zoeken. Het is vakantie en er wordt nogal gebruik gemaakt van het toestel 🙂
Verdwijnt het 7e punt als je bij de next de stekker uit het stopcontact trekt? Dan weet je het zeker.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beeblebrox wrote:
Wat is het SSID van de 7e. Als dat Ziggo is, is het Ziggo WifiSpots.
DennyW wrote:
Verdwijnt het 7e punt als je bij de next de stekker uit het stopcontact trekt? Dan weet je het zeker.
ravaoo wrote:DennyW wrote:Daar moet ik even een geschikt moment voor zoeken. Het is vakantie en er wordt nogal gebruik gemaakt van het toestel 🙂
ravaoo wrote:
Wat ik gevonden heb is dat één van mijn devolo maarliefst twee 2,4ghz neterwerken heeft. Dat zou ook kunnen als ik het gastnetwerk zou activeren. Deze staat uit. Het extra 2,4 ghz netwerk heeft nagenoeg het zelfde mac adres. Alleen de eerste 2 leters van het mac adres (links) zijn anders. Ik had al vaker problemen met de devolo adapters. Deze raakte onbereikbaar en ik moest ze dan resetten en opnieuw instellen. Achteraf besef ik pas dat dit meestal een tijdje na het activeren van het gastnetwerk gebeurde. Ik heb dit alles bij devolo gemeld en wacht op een antwoord van hun.
Ik weet niet of hierdoor het internet toegang van een van mijn kinderen te verklaren is, maar ik ben blij dat er geen extra device in mijn netwerk is geplaatst 🙂
DennyW wrote:
Als je Windows gebruikt is het volgende wellicht aardig om te doen:
Geeft in een cmd-scherm (DOS-schermpje)
netsh wlan show all
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.