Vraag
Reacties
LDMATAKENA
Level 2

Plots geen internet meer.

Wij hebben al sinds Donderdag middag jongstleden geen internet meer.

 

Op Vrijdag geprobeerd de nieuwe next box met modem aan te sluiten.

 

Dit ging dus niet werken,.. uiteindelijk wel weer internet in werking gekregen.

 

Ivm werk verdere poging om de Next box in werking te krijgen moeten staken.

 

De Next box  gekregen geen koppeling in dit gebeuren, hiervoor zou een monteur komen.

 

Uiteindelijk zaterdag aan het einde van de ochtend, deed de Next box het.

we hadden televisie.

 

Alleen was de pret van korte duur.

Rond 14;00 uur lag het internet er weer aten probeerde the next box software binnen te halen wat dus niet gaat zonder internet verbinding.

 

Om moedeloos van te worden.

er is geen storing volgens ziggo maar duidelijk toch wel een probleem bij het binnen laten van een netwerkverbinding.

van afstand is er van alles te doen richting de modem, maar het tot stand brengen van een internet verbinding is dan weer een ding.

 

Heb via onze oude (horizon) box dan wel weer televisie.

 

maar wat heb je eraan als je op Netflix wil of gewoon op internet wil surfen, echt drama.

 

We hebben wel recht op een monteur, maar wtf die kan pas a.s. Donderdag terecht.

en dit nadat je eerst ruim 1,5 uur in 2 dagen met een helpdeskmedewerker heb gesproken.

 

pfffff **bleep** ziggo kan nog wel een maand extra korting verwachten op onze nieuwe abonnement die nog in moet gaan, voor geleden schade en tijd in de afgelopen dagen.

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
18 Reacties 18
KBX458
Oud Community-lid

Als de oude box nog wel werkt en je daarmee wel tv kunt kijken,  en je abonnement nog moet ingaan, en de Next probeert software binnen te halen, kan het zijn dat de Next nog niet geactiveerd is.

Als je zorgt dat postcode en huisnummer in je community-profiel staan, (alleen zichtbaar voor moderators), dan kan men je abonnement gegevens erbij pakken.

Moderators komen op werkdagen langs de topics.

0 Kudos
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hey @LDMATAKENA 

 

Als het goed is heb ik het opgelost voor je, had je ook al even gebeld, maar je was nog niet thuis.

Laat je het mij even weten.

LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

Heey bedankt Rob, hij doet wat hij doen moet.

Heel erg blij dat je het heb opgepakt en gefikst🤙🏽.

0 Kudos
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Geen probleem! Geniet weer van de diensten!

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

Pfff,…😵💫😵💫😵💫 vandaag klapt met regelmaat toch steeds weer mijn internet eruit.

 

best irritant dus,.. heb dit nog niet eerder op deze wijze zo meegemaakt.
heb een keer de stroom eraf gehad, maar het probleem bleef nog een aantal keer voort duren,… uiteindelijk mijn mobiele netwerk maar open gezet,… best jammer weer😬🤒🙃.

 

 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Shit. Dat genieten van je diensten was van korte duur . Ik heb het issue bij het moderatie-team neergelegd.

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @LDMATAKENA,

 

Wat ontzettend zuur dat de problemen toch weer terug zijn 😞 Ik ben er aan deze kant ingedoken en zie dat het modem op dit moment weer goed online is, klopt dat? Werkt alles weer goed?

 

De uitval van vorige week viel te verklaren, maar gisteren zie ik geen bijzonderheden op het gebied van je verbinding. Ik ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat!

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@LDMATAKENA, verdikke! Dan lijkt het mij heel verstandig dat we een monteur inplannen die alles gaat nakijken bij jou thuis. Ik zie dat er al een afspraak stond, maar dat deze geannuleerd was. Hier vind je de voorwaarden van de monteur. Als je daarmee akkoord bent, dan hoor ik het graag! Dan ga ik een afspraak inplannen. 

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

Heb gisteren de modem ff opnieuw opgestart in de hoop dat het zich reboot.

heb eigenlijk nog niks ondervonden, moet er wel bij melden dat ik net pas thuis ben vanaf 5 uur vanmorgen.

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

Ohhh dat is wel vreemd dan, wist het omdat mijn camera’s begonnen te praten, geen netwerkverbinding.

heb dit dus in een interne netwerk, omdat het netwerk verlies heel erg storend werd.

 

maar dit opgelost te hebben is het nu lastig te ontdekken wanneer we netwerkverbinding via de modem kwijt zijn.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Misschien kan je reageren op de vraag van @Maud betreffende een monteur?

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@LDMATAKENA Wil je dat ik een storingsmonteur voor je inplan zoals ook al geopperd door mijn collega @Maud? Dan regel ik afspraak voor je. 

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

Hoi dank voor je bericht, maar wij ondervinden op dit moment geen hinder in onze netwerk door uitval, denk niet dat een monteur op dit moment iets van enig betekenis zou kunnen zijn.

 


Wat tevens onnodige kosten zouden zijn.

Wij hopen dat de eerdere klachten in internet uitval nu wegblijven.

 

Nog ff hebben we ook hier glasvezel, zal alles anders zijn/ worden.

 

 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Nieuw topic over hetzelfde probleem: Vandaag weer geen internet - Ziggo Community

 

"Het is weer raak vandaag, alweer geen internet?!?"

 

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter

image.jpg

0 Kudos
LDMATAKENA
Level 2
Topicstarter
  • ‘T is toch absurd ook, dat je anderhalve week niks heb en nu sinds einde van de middag geen internet hebt.

en dan melden ze gegarandeerd de snelste internet, sinds de Next box meer klachten als plezier hier bij ziggo.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@LDMATAKENA Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

0 Kudos