Vraag
Reacties
DiscoHobbit
Level 1

Playstation 4 wél internet via wifi, maar LAN kabel werkt niet...

Hi!

Ik heb gisteren eindelijk een PS4 Slim 1TB aangeschaft en wilde deze aansluiten op mijn netwerk. Ik had al een kabel getrokken, dus dat was handig. Toen ik de kabel aan had gesloten, kreeg ik geen verbinding en moest ik manual allemaal gegevens invoeren. Ik weet zelf nog net hoe ik mijn tv en PS4 moet aanzetten, dus ik snap er niets van.

Ik moet de volgende gegevens invullen:

• IP-adres
  • Subnet Mask
  • Default Gateway
  • Primary DNS
  • Secondary DNS

Ook heb ik net gebeld met ziggo klantenservice, maar die zeiden dat ik wat in mijn modem moest instellen en dat ik hiervoor maar bij de zigo community of Sony moest zijn.

Heeft iemand hier meer verstand van?

Voor de duidelijkheid, ik heb de LAN kabel getrokken vanaf mijn Ziggo wifi versterker. Vanaf het Modem zelf is geen optie. Verder doet de WIFI optie van de PS4 het wel!
e-mail meldingen
Aan Uit
21 Reacties 21
DiscoHobbit
Level 1
Topicstarter
Timethy ok let me know! Robbertdejong88 de kabel gaat dan in een vaste pc zonder wifi kaart, dus wifi is niet mogelijk.
0 Kudos
Alex81
Level 1
er zijn blijkbaar veel mensen met dit probleem zelf heb ik dr geen last van maar iemand anders die ik ken wel we hebben al vanalles geprobeerd zij heeft wel internet op haar PlayStation 4 maar na een paar dagen geeft hij de melding geen lan aan gesloten als je dan het ip-adress veranderd gaat het weer een paar dagen goed en begint het weer van voor af aan..
0 Kudos