Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
na een verhuizing kan 1 van de Playstations van de kinderen ineens draadloos geen verbinding meer maken. Bedraad gaat prima. PS4 en modem herstart, PS4 naar default settings gezet, poorten op de modem geopend - geen verschil. Foutmelding ‘DNS server kan niet worden gevonden’. Zowel de Sony als de Ziggo helpdesk komen er niet uit - help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Toevoeging: is de PS4 mogelijk per abuis 'gepauzeerd' in de SmartWifi app of toegevoegd aan het MAC-filter via de webinterface? (Ethernet en Wi-Fi hebben aparte MAC-adressen en kunnen dus afzonderlijk geblokkeerd/gefilterd worden.)
Je hoeft helemaal geen poorten open te zetten. En zeker niet voor Wifi.
Je probleem zit in de WiFi.
Je kan een Wifi verbinding zonder internet hebben. Of mislukt de wifiverbinding al?
Als niet, krijg je dan wel een ip-adres?
Zie je de PS4 in verbonden apparaten binnen het modem?
Toevoeging: is de PS4 mogelijk per abuis 'gepauzeerd' in de SmartWifi app of toegevoegd aan het MAC-filter via de webinterface? (Ethernet en Wi-Fi hebben aparte MAC-adressen en kunnen dus afzonderlijk geblokkeerd/gefilterd worden.)
Hoi, wifi geeft plm 400mb dus meer dan genoeg - IP adres wordt wel gegeven maar verbinding komt er niet…
Dit was de oplossing!! Super, dank, je bent de held van het weekend!! Wel apart dat dit zomaar kan gebeuren 🤔
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...