Bovenstaande had ik in mijn mailbox zitten. mag hopen dat Ziggo actie onderneemt voor dat argeloze leden wel op de link klikken. Vooral als je naar het emailadres kijken eindig op io
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Liesbeth54, goed dat je dit aankaart! Alles over phishing en wat wij hier aan doen vind je hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/phishing/phishingvoorbeelden#melden Hier vind je ook een overzicht van de bekende phishing e-mails.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Liesbeth54, goed dat je dit aankaart! Alles over phishing en wat wij hier aan doen vind je hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/phishing/phishingvoorbeelden#melden Hier vind je ook een overzicht van de bekende phishing e-mails.
Dank je wel zal het bij de favorieten zetten kan ik het controleren.
Algemene tip bij dit soort mails, ook van de overheid, banken e.d. , klik niet op een link in de mail.
Ga naar de website van de instelling en log daar in.
"Bovenstaande had ik in mijn mailbox zitten. mag hopen dat Ziggo actie onderneemt voor dat argeloze leden wel op de link klikken."
Als mensen thuis op linken klikken, kan Ziggo daar geen actie op ondernemen, deze spamverzenders en websites zitten ergens in Rimboekije of Verwegistan en daar kan Ziggo geen actie ondernemen.
Klopt maar doelde meer op de afzender ook al is dat ook niet te voorkomen want morgen is er weer een andere gemaakt. Maar een waarschuwing hier kan dan ook geen kwaad.
Dank je wel voor de link heb het bij de favorieten gezet. En nu klik ik niet snel op linken. Ga liever naar de site van dat bedrijf in dit geval Ziggo om daar te kijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.