Hallo medegebruikers,
Ik zal mijn probleem zo goed mogelijk uitleggen.
Ik heb de witte ziggo modem, daaraan zitten diverse apparaten aangekoppeld.
De tv, playstation, de denon versterker.1 poortje gaat naar een 5 poorts switch.
Daarop zit een Ubiquity Unify Wi-fi versterker om een goed wifi signaal in huis te verkrijgen.
(Het standaard wifi signaal uit de modem vond ik matig)
Dat werkt als een zonnetje.
Echter ik heb ook een philips hue systeem met bijbehorende bridge, de bridge zit ook op de switch aangesloten, wordt wel herkend maar niet geconnect.
De wifi in het modem is uitgeschakeld.de bridge vind dan niet het thuisnetwerk wat via de Unify loopt.
Heeft iemand hier een suggestie voor dat ik de bridge via de Unify kan laten functioneren ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Raymond73 wrote:
Echter ik heb ook een philips hue systeem met bijbehorende bridge, de bridge zit ook op de switch aangesloten, wordt wel herkend maar niet geconnect.
Raymond73 wrote:
De wifi in het modem is uitgeschakeld.de bridge vind dan niet het thuisnetwerk wat via de Unify loopt.
Heeft iemand hier een suggestie voor dat ik de bridge via de Unify kan laten functioneren ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.