Hi, thanks for reading this in English, I can read Dutch.
I just noticed that my personal webpage here at Ziggo is not accessible.
I'm writing this from memory and I assume my homepage address is http://members.home.nl/davehorne/index.htm At any rate, since I’m the only Dave Horne here in the Netherlands, could someone see if my page is accessible. Is this just me or is there a problem at the moment.
I searched ‘is Ziggo down’ and there were apparently no issues when I checked.
If there's a problem with homedrive, I'd just like to know. Thanks in advance, Dave Horne
Opgelost! Ga naar oplossing.
he dave ik heb goed nieuws je site is bewaard gebleven
op het volgernde topic staat hoe je er bij kan komen https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/ziggo-homespace-archief-71444
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo stopped with webhosting. You have to find another hosting provider.
Verouderd, antiek of achterhaald | Klantenservice | Ziggo
Thanks.
he dave ik heb goed nieuws je site is bewaard gebleven
op het volgernde topic staat hoe je er bij kan komen https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/ziggo-homespace-archief-71444
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.