Hallo,
Mijn UBC1318 modem draait al geruimte tijd stabiel in Bridge Mode.
Nu wilde ik het menu/beheerinterface in het modem benaderen en bekijken.
Via 192.168.100.1 krijg ik de inlogpagina van het modem te zien.
Maar het password dat onderop mijn modem staat, werkt niet op deze inlog pagina.
Het wordt niet geaccepteerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na de reset zal het modem weer in bridge komen(door de bootfile), en dat dient enkel als doorgeefluik.Er zijn niet echt belangrijke instellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @OdG ,
Heb je het modem al eens gereset door een pinnetje 15 seconden in het resetgaatje te drukken?
Nee, alleen een power-cycle (uit-aan).
Als ik hem reset: raak ik dan geen instellingen in het modem kwijt? (kan niet in de menu, dus kan ook ook niets herstellen)
Na de reset zal het modem weer in bridge komen(door de bootfile), en dat dient enkel als doorgeefluik.Er zijn niet echt belangrijke instellingen.
Ok. Dank. Dat heeft geholpen.
Na de reset kreeg ik direct inlogscherm om het password te wijzigen.
Na wijzigen van het password, kom ik nu in de beheerinterface.
Dank!
Top, goed om te horen @OdG !
UBC1318 is toch bereikbaar in bridge via 192.168.178.1 of vergis ik me nu?
@amvih, volgens mij is beide mogelijk.
Ja beide is mogelijk
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.