1
Vraag
2
Reacties
Arnoudasmit

Level 4
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Partial bonding DS

Een tijdje geleden dit probleem al eerder hier op t forum aangesneden. Na de nodige tips heb ik een nieuwe splitter, nwe kabels (zowel van aop naar modem en naar ziggo-tv-versterker, tevens achter tv-versterker naar 2 tv's), maar issue met poartial bonding en daarmee te lage snelheid blijft. Denk dat t toch goed is om monteur naar AOP te laten kijken, aangezien snelheid nu op zeg 120 van de 300mb blijft hangen en partial bonding foutmelding blijft (ook als ik modem als enige zonder splitter op aop aansluit). Hebben jullie nog suggesties??

22 Reacties 22
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Arnoudasmit

 

Ik zie in het schadeticket dat de kabel was ingewaterd. Oeps!

Er is nu een vergunning aangevraagd bij de gemeente om te mogen graven. BAM hoopt hier zo snel mogelijk goedkeuring voor te krijgen. 

Uiteraard worden er daarna zo snel mogelijk werkzaamheden ingepland. 

 

Voor verdere updates kun je inderdaad terecht bij BAM. 0348 - 72 64 21

Arnoudasmit
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

vanochtend 3x BAM hier aan de slag, vandaag vanaf 07:00 met team van 6p + graafmachine. Rond 9 uur 60m kabel vervangen buiten, tijdelijke extra versterker uit meterkast, en verbinding als zonnetje. Zal vast verbeelding zijn, maar sites liken ook snappier weergegeven te worden. Tot dusver (maar nog niet veel geprobeerd), tv-gids op de tv's beneden gaven regelmatig ook ruis en nu niet meer. Blij gezin hier dus ;<D

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Arnoudasmit, wauw wat fijn zeg 🙂 Hou het even goed in de gaten, maar dit klinkt goed in ieder geval! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic