De witte stekker zal zeker 1 van de oorzaken zijn van je problemen, die wordt al sinds 2012 afgeraden om te gebruiken, deze is niet afgeschermd voor 4G 5G Digitenne en andere zenders en zet deze signalen op je coax netwerk met allerlei mogelijke storingen tot gevolg.
Op het modem is een hele bak ruis te zien wat zich vertaald in niet te repareren data pakketten, de Fouten na RS zouden 0 moeten zijn, nu zie je niet te repareren pakketen en dan moet je apparaat weer opnieuw de juiste data opvragen met de nodige haperingen tot gevolg.
Ook een modem op een versterker is niet meer een hedendaagse wijze van aansluiten vanwege mogelijke storingen vanuit je versterker.
Huidige aansluitwijze: Op de wandcontactdoos gaat een POA-01 B splitter met 1 kabel naar je modem en 1 kabel naar je versterker.
Vervang de witte stekker voor een afgeschermde stekker of wacht hier op een Ziggo moderator die je gratis een splitter met 2 korte passende kabels kan sturen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info