1
Vraag
2
Reacties
JVO1

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Partial Bonding - uitval internet.

Ik heb sinds een paar dagen last van uitval van het internet. Na een korte onderbreking wordt het modem weer opgestart en werkt alles weer. Als ik in de router kijk tijdens de storing zie ik "Partial Bonding" en de ene keer US en een andere keer DS. staan. Er is de afgelopen dagen niks veranderd aan het netwerk in huis. Ik zie veel topics over dit onderwerp voorbij komen. Echter, een eenduidige oorzaak is niet aan te wijzen. Wie kan mij verder helpen?

25 Reacties 25
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 17921Posts
  • 1162Oplossingen
  • 8147Likes

Nee, het genoemde type afsluitweerstand kan niet worden toegestuurd, je zou deze dus zelf moeten bestellen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 871Posts
  • 104Oplossingen
  • 385Likes

Ik ben benieuwd of je nog verder bent gekomen @JVO1! Laat je het ons weten? 

JVO1
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Carlien    Ik heb op 14 december een mailtje naar "Consumentenmarkt" gestuurd met het verzoek de 50 euro te crediteren. Daarbij heb ik een verwijzing gemaakt naar deze post.

Daarnaast heb ik op 14 december een mailtje gestuurd naar Klantenservice met het verzoek om een afsluitweerstand op te sturen dan wel een monteur kosteloos langs te sturen om het werk af te maken en een afsluitweerstand te plaatsen.  Op beide berichten heb ik nog geen reactie ontvangen. Ik hou je op de hoogte.

JVO1
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Carlien   Bericht van Ziggo ontvangen. De 50 euro wordt gecrediteerd en morgen, 22 december, komt de monteur nogmaals langs om te kijken hoe de aansluiting afgewerkt moet worden. Dus prima geholpen. Ik zal je nog laten weten wat de monteur uiteindelijk nog gedaan heeft.

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 6966Posts
  • 100Oplossingen
  • 2419Likes

goed om te horen dat de kosten gecrediteerd zijn, we kijken uit naar je bevindingen nadat het monteursbezoek is geweest 🙂

JVO1
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@MR_CHIP @Carlien    Monteur is vanmorgen geweest. De AOP was niet geaard door de vorige monteur. Nu gecorrigeerd. Verder is de splitter verwijderd en is het Ziggo-modem nu met een ander kabeltje rechtstreeks aangesloten op de AOP. Goede uitleg gekregen van de monteur. Prima opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic