Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Ik heb bij alles wat ik doe en elke server heb ik packetloss van 1 tot 5%,
Ik heb een kabel van de connect box beneden naar boven in mijn asus router, en van mijn asus router een kabel naar mijn pc en ik heb verschillende kabels geprobeerd en het pack etloss blijft aanwezig, terwijl je op kabel verbinding 0% packetloss constant moet hebben.
Ik heb op deze community gezien dat meerdere mensen hier last van hebben gehad.
die splitter is verouderd en ook niet nodig gezien je alleen internet gebruikt dus twee aansluitingen heb waar niks op zit en dus straling langs naar binnen kan wat weer zorgt voor stroringen
de modemkabel die je nu heb kan niet rechtstreeks op het aop
een moderator kan jou een modemkabel opsturen die wel rechtstreeks op het aop kan zodat je de splitter er tussen uit kunt halen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
die splitter is verouderd en ook niet nodig gezien je alleen internet gebruikt dus twee aansluitingen heb waar niks op zit en dus straling langs naar binnen kan wat weer zorgt voor stroringen
een moderator kan jou een modemkabel opsturen die wel rechtstreeks op het aop kan zodat je de splitter er tussen uit kunt halen
bedankt voor de snelle reactie,
ik heb mijn postcode en mijn huisnummer opgeslagen op mijn profiel,
bedankt voor de snelle reactie,
ik heb mijn postcode en mijn huisnummer opgeslagen op mijn profiel,
Hey @Hamz . Welkom hier! Goed dat je hier aan de bel getrokken hebt. Zo heb je al een hoop informatie gekregen :-). Wil je inderdaad je modem in bridge mode gezet hebben?
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de
Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de
stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...