Hi,
Ik heb al tijden last dat ik soms een haperende verbinding lijkt te hebben in Teams meetings (dit is in ieder geval waar het het meeste in op valt).
Als ik een MTR laat lopen lijk ik packet loss te hebben op de router zelf (zowel bekabeld als via WiFi met een Meraki MR33) en op de eerste hop na mijn router.
Kan het zijn dat mijn Connectbox Giga aan vervanging toe is? 🙂
@Serkan, ik heb destijds een van de eerste Connectbox Giga gehad vanuit de beta test. Is er ondertussen een nieuwere hardware revisie uitgekomen van dit model?
MTR naar google.nl als plaatje toegevoegd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@DanielV_ Geen probleem bedankt voor de terugkoppeling! We kunnen je een modem opsturen zonder de chipsets. Deze fungeert enkel als doorgeefluik en straalt zelf geen wifi uit. Als je dit ziet zitten dan stuur ik deze naar je op.
@Lotte heel graag!
Ik had dit ook via support gevraagd, maar kreeg daar een nee. Ben er dus heel blij mee als dit via deze weg kan wel worden ingeregeld! Alvast bedankt!
@DanielV_ Dat kan kloppen wij leveren deze alleen bij uitzondering. Hij komt naar je toe, binnen 2-3 dagen heb je hem in huis. Hou je ons op de hoogte?
@Lotte ik wil je heel erg bedanken, want al mijn issues lijken met het nieuw modem te zijn opgelost!
Sorry voor de slechte foto's, maar voor de beeldvorming :).
Oude modem in bridge stand, laptop rechtstreeks op LAN poort 1;
- Packetloss op eerste hop
- Download maar 247 Mbit van de 600.
Oude modem in bridge stand, laptop rechtstreeks op LAN poort 1;
- Packetloss op eerste hop, tot aan 80%
- Meerdere speedtestresultaten van 250 tot 330 Mbit van de 600. (de 616 is de snelste maar was niet op dit moment gemeten)
Nieuw modem aangesloten, laptop op LAN1, geen randapparatuur aangesloten;
- Geen packetloss meer
- Boven de 600 Mbit
Nogmaals hartelijk bedankt @Lotte ! Zo fijn dat dit probleem nu eindelijk verholpen is.
Op zich wel jammer dat het andere modem niet correct werkte, maar fijn dat deze het oplost.
Nu nog op zoek naar een goede WiFi oplossing. Hebben jullie toevallig nog een leuke aanbieding voor de Deco M4 om het leed van de afgelopen maanden wat te verzachten 😆😆😆.
@Lotte , naast de vraag naar een eventuele WiFi oplossing vanuit Ziggo;
Kan er nog een retourdoos worden gestuurd voor de Connectbox Giga?
Hallo @DanielV_ , fijn om te lezen dat dit probleem is verholpen. Dat is altijd fijn om te lezen.
De retourdoos is geen probleem, die heb ik gelijk voor je aangevraagd en deze ontvang je binnen een paar dagen van mij per post.
We hebben op dit moment een mooie actie als je de Deco M4 set koopt.
Kijk maar eens op deze pagina voor onze aanbieding 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.