Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
efok wrote:okexox wrote:Zelfs universitair opgeleide mensen zeggen wel eens dingen die niet kloppen, en ik weet waar ik het over heb, want ik ben universitair opgeleid?
Iedereen toch bedankt voor de antwoorden. Het heeft me wel kritisch laten nadenken over het probleem waardoor ik het probleem nu heel specifiek heb ontdekt, nu hopen dat mijn internet anders kan worden geroute of dat het probleem bij die hop wordt opgelost
Ik bedoel maar te zeggen, je denkt nu een probleem te hebben ontdekt, waarvan wij betwijfelen of dat wel zo is. Met simpele ICMP pings kunnen we dit niet aantonen/uitsluiten omdat die hypixel servers überhaupt helemaal geen reply geven. Dit wordt een welles/nietes verhaal.
Je hebt geen enkele loss op de hop 6,7,8 in je mtr screenshot, dus waarom die focus op die ene server in Amsterdam?
Michael Ziggo wrote:
Hoi okexox. Het is inmiddels al een tijdje stil in dit topic. Heb je nog een update van de huidige status voor ons? Is er nog wat nieuws onder zon?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.