Goedemorgen @jpvk007, ik durf niet te zeggen waar het in het vorige topic mis is gelopen! We gaan meteen aan de bak. Het signaal is niet optimaal, om die reden wil ik een monteur in plannen. Je hebt een zakelijke aansluiting, de voorwaarden van een zakelijk bezoek, lees je hier .
De monteur staat gepland voor donderdag 07-10-2021 tussen 17:00-22:00 uur. Komt dit niet uit? Verplaats of annuleer de afspraak dan via mijn Ziggo. Hou je ons op de hoogte van de voortgang?
@whazaah Ook bij jou is er werk aan de winkel! Ik zie dat er, inmiddels opnieuw een modem onderweg is. Mocht dit opnieuw geen verbetering brengen, dan stel ik voor om iemand in te plannen. Ik heb dit uit voorzorg gedaan op zaterdag 09-10-2021 tussen 8:00-13:00 uur. Ik hoop dat het niet nodig is, dan kun je de afspraak annuleren via mijn Ziggo! De voorwaarden van het bezoek lees je hier. Hou ook jij ons op de hoogte?