OK, duidelijk, heel erg veel storing te zien op je modem waarden.
Het signaal komt heel hard binnen op je modem en er zijn heel veel Fouten na RS, dat zijn niet te repareren pakketten, ook zie ik veel T3 en T4's, deze zouden allen op vrijwel 0 moeten staan of een enkele.
Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?

Haal in ieder geval even het witte kapje van de splitter en stop de splitter zo diep als kan in de wandcontactdoos:
Een Ziggo moderator kan ook nog dieper in de achtergrond kijken en de nodige stappen nemen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info