Beste,
Ik heb regelmatig last van packet drops / hoge ping / latency variatie.
Na dit telefonisch gemeld te hebben zou er ergens in de straat een breuk aanwezig zijn, hier is een aannemer voor langs geweest en de verbinding zou weer 'goed' moeten zijn.
Echter bij gamen of bv bij een serie kijken loop ik vaak tegen een laadcirkel aan en de meeste ping gevoelige games zijn totaal niet te spelen.
Soms kan ik 1 a 2 potjes spelen zonder problemen maar ik heb altijd packet loss en latency variations.
Hierbij schiet mijn ping bij verschillende games boven de 100.
De AOP + de kabels in huis zijn allemaal vervangen, tv kabel + AOP zijn voor de zekerheid bij het laatste monteur bezoek vervangen door de monteur.
Ik word er een beetje geïrriteerd van inmiddels en bedacht me eerst dit platform even te raadplegen voordat ik telefonisch weer het hele riedeltje door moet. (ook hierbij zou de vorige keer wel even expliciet gemeld worden dat als het aan mijn knoeiwerk lag er kosten zouden komen, hier schrok ik een beetje van aangezien ik nu 6 maanden abonnee houder ben en al gelijk met dit soort uitspraken naar mij toe krijg).
Moet ik weer gaan bellen voor ondersteuning of kan er middels deze weg het een en het ander uitgezocht worden?
Bij voorbaat dank!