Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi allemaal. Ik heb een PXE server staan en wil deze toevoegen aan de router zodat apparaten de server kunnen vinden en kunnen booten. Hoe voeg ik deze toe aan een ziggo modem want ik kan er geen optie voor vinden. Ik heb de bekende witte modem van @Ziggo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit wordt niet ondersteund door de DHCP-server van modemrouters van Ziggo, er kunnen geen TFTP-opties (66 + 67) worden toegevoegd/ingesteld. Je zult hiervoor een eigen (router met) DHCP-server moeten gebruiken.
Dit wordt niet ondersteund door de DHCP-server van modemrouters van Ziggo, er kunnen geen TFTP-opties (66 + 67) worden toegevoegd/ingesteld. Je zult hiervoor een eigen (router met) DHCP-server moeten gebruiken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...