Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
almodovaris wrote:
Het is niet mogelijk dezelfde ports tegelijkertijd forwarden naar twee verschillende IPs.
aquaweer wrote:
Ik heb dit probleem ook sinds gisterochtend super irritant !!
almodovaris wrote:
Het is niet mogelijk dezelfde ports tegelijkertijd forwarden naar twee verschillende IPs. Dit geldt ook voor port forwarding. Wat port forwarding kan doen is ports forwarden naar een enkel PS4 (dat kan zijn de ene of de andere, maar niet dezelfde ports naar beiden tegelijkertijd).
jowy wrote:
Oke bij mij veranderd er niets helaas. Kan ook niet inloggen op pc met playstation, wel met data verbinding telefoon. Kan dit een ip block zijn? Mijn zoontje zit erop lijkt me sterk dat een kind van 8 een blokkade krijgt. Dan zou je ook wel een mail krijgen.
Gisteren gewoon nog online kunnen spelen maar nu ineens niet meer.
Wie kan mij verder helpen? Heb bovenstaande veranderd heb een connectbox
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.