Lennarth
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PC en PS4 niet tegelijk online

Hallo iedereen,

 

ik heb het volgende probleem:

 

mijn pc is verbonden met een ziggo WiFi booster via een kabel, mijn ps4 is verbonden met dezelfde WiFi booster maar dan draadloos. Zodra ik met beide apparaten online wil, lukt dit 9 van de 10 keer niet. Het lijkt erop, alsof beide apparaten hetzelfde ip adres krijgen toegewezen oid. Is er iemand bekend met dit probleem en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

 

bvd

7 Reacties 7
RoWi.
Expert
Expert
  • 5623Reacties
  • 247Oplossingen
  • 1365Likes

Welke Booster via het stopcontact?

Lennarth
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Rowi,

 

ik kom er net achter, dat ik een verkeerde situatie heb geschetst. Het is als volgt: de pc zit via een tp link AV500 verbonden via het stopcontact en de ps4 verbindt via de WiFi van het ziggo modem. De WiFi versterker doet niet mee in dit verhaal. Het lukt dus niet om beide apparaten online te krijgen. Soms lukt dit wel na het herstarten van het modem maar als 1 of beide apparaten uit zijn geweest, dan is er op 1 van de apparaten geen internet. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 5623Reacties
  • 247Oplossingen
  • 1365Likes

Duidelijk, welk model modem?

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3523Reacties
  • 333Oplossingen
  • 634Likes

Hi @Lennarth 🙂 

Van harte welkom hier op de Community! Top om te lezen dat RoWi. al zo supersnel in je topic is om je te ondersteunen. We zien graag weer een reactie van jou verschijnen om je verder te helpen zodat je wel weer tegelijkertijd gebruik kan maken van beide apparaten. 

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4671Reacties
  • 321Oplossingen
  • 725Likes

zit de tp link AV500 rechtstreeks in het stopcontact ?

 

heb je de mogelijkheid om de pc eens rechtstreeks via utp te proberen ?

 

 

Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1073Reacties
  • 106Oplossingen
  • 190Likes

Goedemiddag @Lennarth,

Het is alweer even geleden dat @RoWi jou hulp heeft aangeboden en sindsdien hebben we niets meer van je gehoord. Ook @anoniemforum heeft je nog vragen gesteld. Als je onze hulp nog nodig hebt, laat je het hier in dit topic dan nog even weten?

Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1073Reacties
  • 106Oplossingen
  • 190Likes

Goedemiddag @Lennart,

 

We hebben helaas niks meer van je vernomen. In dit geval ga ik er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt en sluit daarbij dit topic. Mocht je nog vragen hebben, start dan een nieuw topic zodat onze experts je weer kunnen helpen.

Uitgelicht topic