Vraag
Reacties
Lennarth
Level 1

PC en PS4 niet tegelijk online

Hallo iedereen,

 

ik heb het volgende probleem:

 

mijn pc is verbonden met een ziggo WiFi booster via een kabel, mijn ps4 is verbonden met dezelfde WiFi booster maar dan draadloos. Zodra ik met beide apparaten online wil, lukt dit 9 van de 10 keer niet. Het lijkt erop, alsof beide apparaten hetzelfde ip adres krijgen toegewezen oid. Is er iemand bekend met dit probleem en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

 

bvd

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
RoWi.
Level 20

Welke Booster via het stopcontact?

0 Kudos
Lennarth
Level 1
Topicstarter

Hi Rowi,

 

ik kom er net achter, dat ik een verkeerde situatie heb geschetst. Het is als volgt: de pc zit via een tp link AV500 verbonden via het stopcontact en de ps4 verbindt via de WiFi van het ziggo modem. De WiFi versterker doet niet mee in dit verhaal. Het lukt dus niet om beide apparaten online te krijgen. Soms lukt dit wel na het herstarten van het modem maar als 1 of beide apparaten uit zijn geweest, dan is er op 1 van de apparaten geen internet. 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Duidelijk, welk model modem?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Lennarth 🙂 

Van harte welkom hier op de Community! Top om te lezen dat RoWi. al zo supersnel in je topic is om je te ondersteunen. We zien graag weer een reactie van jou verschijnen om je verder te helpen zodat je wel weer tegelijkertijd gebruik kan maken van beide apparaten. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zit de tp link AV500 rechtstreeks in het stopcontact ?

 

heb je de mogelijkheid om de pc eens rechtstreeks via utp te proberen ?

 

 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Lennarth,

Het is alweer even geleden dat @RoWi jou hulp heeft aangeboden en sindsdien hebben we niets meer van je gehoord. Ook @anoniemforum heeft je nog vragen gesteld. Als je onze hulp nog nodig hebt, laat je het hier in dit topic dan nog even weten?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Lennart,

 

We hebben helaas niks meer van je vernomen. In dit geval ga ik er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt en sluit daarbij dit topic. Mocht je nog vragen hebben, start dan een nieuw topic zodat onze experts je weer kunnen helpen.