1
Vraag
2
Reageer en help mee
Lennarth

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PC en PS4 niet tegelijk online

Hallo iedereen,

 

ik heb het volgende probleem:

 

mijn pc is verbonden met een ziggo WiFi booster via een kabel, mijn ps4 is verbonden met dezelfde WiFi booster maar dan draadloos. Zodra ik met beide apparaten online wil, lukt dit 9 van de 10 keer niet. Het lijkt erop, alsof beide apparaten hetzelfde ip adres krijgen toegewezen oid. Is er iemand bekend met dit probleem en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

 

bvd

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welke Booster via het stopcontact?

Lennarth
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Rowi,

 

ik kom er net achter, dat ik een verkeerde situatie heb geschetst. Het is als volgt: de pc zit via een tp link AV500 verbonden via het stopcontact en de ps4 verbindt via de WiFi van het ziggo modem. De WiFi versterker doet niet mee in dit verhaal. Het lukt dus niet om beide apparaten online te krijgen. Soms lukt dit wel na het herstarten van het modem maar als 1 of beide apparaten uit zijn geweest, dan is er op 1 van de apparaten geen internet. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Duidelijk, welk model modem?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

Hi @Lennarth 🙂 

Van harte welkom hier op de Community! Top om te lezen dat RoWi. al zo supersnel in je topic is om je te ondersteunen. We zien graag weer een reactie van jou verschijnen om je verder te helpen zodat je wel weer tegelijkertijd gebruik kan maken van beide apparaten. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

zit de tp link AV500 rechtstreeks in het stopcontact ?

 

heb je de mogelijkheid om de pc eens rechtstreeks via utp te proberen ?

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Lennarth,

Het is alweer even geleden dat @RoWi jou hulp heeft aangeboden en sindsdien hebben we niets meer van je gehoord. Ook @anoniemforum heeft je nog vragen gesteld. Als je onze hulp nog nodig hebt, laat je het hier in dit topic dan nog even weten?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Lennart,

 

We hebben helaas niks meer van je vernomen. In dit geval ga ik er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt en sluit daarbij dit topic. Mocht je nog vragen hebben, start dan een nieuw topic zodat onze experts je weer kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic