Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jbr67 wrote:harm62 wrote:We hebben er weer een:12) Uitgifte van IPV6-DNS servers is niet uit te zetten , ook niet na omschakelen naar Stateless IPv6 (is eigenlijk geen bug, maar missende feature)
11) Ziggo kan het modem niet benaderen cq. uitlezen op geen enkele manier.
(modem gewoon online)
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/ipv6-uitschakelen-op-de-connectbox-43509#post43...
Hoeveel problems zouden we eigenlijk moeten melden voordat Ziggo ook inziet dat dit een hopeloos product is?
Ciao,
Jbr
Beeblebrox wrote:
Misschien weer een nieuwe:
Volgens WIFI Analyzer zend het gastnetwerk uit op 2,4 en 5 Ghz. Met dezelfde naam. Is niet te zien op de pagina van de CB.
bloemen64 wrote:Beeblebrox wrote:Is dit niet de Hotspot van Ziggo zelf?
Volgens WIFI Analyzer zend het gastnetwerk uit op 2,4 en 5 Ghz. Met dezelfde naam. Is niet te zien op de pagina van de CB.
Als deze "Ziggo" oid heet dan zul je die ook niet zien in je CB. Kom je alleen maar van af als je het gebruik van Hotspots uitzet in je account.
Beeblebrox wrote:bloemen64 wrote:Nee, ik heb gastnetwerk zelf aangemaakt. Het was echt Ziggogastxxxxxx. De hotspot heet bij mij Ziggo.Beeblebrox wrote:Is dit niet de Hotspot van Ziggo zelf?
Als deze "Ziggo" oid heet dan zul je die ook niet zien in je CB. Kom je alleen maar van af als je het gebruik van Hotspots uitzet in je account.
Beeblebrox wrote:
Hoi, op mijn Asus kan ik kiezen voor 2,4 en/of 5. Die staat ook als AP geconfigureerd.
Persoonlijk vind ik dat het op de CB ook zo zou moeten. Het is geen cruciale fout of iets dergelijks, maar het zou wel overzichtelijker zijn.
Even een kleine update na software update. Ik heb die update begin November gedaan en het lijkt alsof het nog niet bij iedereen beschikbaar is. Het gaat om 9.1.1902.203.
Op naar de overblijvende issues. Zie https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/overzicht-arris-connetbox-problemen-38258?postid=4...
#6 is voor mij opgelost. Password issue stond niet op de lijst en hoeft er niet meer op nu.
#8 heb ik geen last van. Port forwards werkten gewoon en werken nog steeds.
#9 niet meer gezien.
Kwam vaak na terug zetten naar fabrieks instellingen. Hoop dat niet te hoeven doen.
Zal pas weer gaan spelen als er een nieuwe software versie op het modem gezet wordt
en de instellingen niet meer matchen met de oude.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/kwalitatief-uitermate-teleurstellen-internet-52464
Ik heb een Arris, zou dit punt 5 kunnen zijn?
Geen idee. Latency heb ik niet zo'n last van. Laatste tijd reageert internet wel trager dan anders. Tijdens download haal ik toch gemiddeld zo'n 225 Mbit/s. Het lijkt alleen een beetje langzaam opgang te komen.
Misschien iemand anders die ook last heeft. Soms helpt het om het modem te herstarten. Even van de stroom en dan kijken hoe het gaat.
De lijst met issues is niet betrouwbaar meer door Firmware Updates op de Arris.
Zullen we de "lijst” maar vergeten dan en er van uit gaan dat alles opgelost is?
Momenteel heb ik geen issues meer met mijn punten van de "lijst”.
De meeste punten zijn er ook als aparte topics. Latency kan eventueel ook zo'n topic worden. Als het maar niet verzand in een discussie over de chipset en de issues daarmee. Dat zal niet opgelost worden.
Ik heb me ook maar even geregistreerd hier… dit was het langste topic wat ik zo kon vinden m.b.t. de problemen rondom die Ziggo modems namelijk, en ik wilde even bevestigen dat de problemen niet opgelost lijken te zijn 😉
Bij mij was het verhaal een beetje als volgt:
Woensdag komt de betreffende monteur langs, en ondertussen is bij mij de downloadsnelheid gezakt naar maximaal 10Mbit. Echt, ik heb best geduld gehad de afgelopen 3+ maanden, maar hier krijg je toch het apezuur van?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.